la inceput a fost si dupa aia s-a terminat

… Iti soptesc in ureche intr-un unghi de 25% cu 16 decibeli: viata este minunata, dar mai ales dimineata.

„Bereshit bara E-lohim et hashamaim ve’et haaretz.”  pauza de : Cum vrei cafeaua?

Imi privesc mainile scheletice. Aratatorul si mijlociul mainii drepte, manjite cu galbenul de nicotina par stravezii, ar trebui sa mai mananc din cand in cand ceva carne. Intind mana cu degetele desfacute in lumina ferestrei inundate cu razele soarelui de dimineata si incerc sa le prind si sa le-ndoi. Prind ceasca fierbinte intre buricele degetelor si astept pana durerea devine insuportabila, apoi o las pe genunchi. Cu glas ragusit apoi din ce in ce mai viu, si cu mainile imitand o chitara electrica:  Come as you are, as you were / As I want you to be / As a friend, as a friend / As an old enemy!

….Umezesc mustiucul si incerc in Fa ceva usor, apoi o transform intr-o melodie devastatoare, sunt sus la aproape 2000 de metri, sunt trei benzi de nori pe o parte si trei pe alta, cant incet pentru inceput, doar pt mine. apoi ca un dumnezeu incerc ca orice miscare a naturii sa se imprime imediat cu melodia, totul pare parte din peisaj, apas cu frenezie de briza pe clape, saxofonul prinde vantul si eu incetez sa mai suflu, vantul meu canta la saxofonul naturii. trece o cioara alba pe jos, de doua ori dus intors. Daca as lua si bani din asta chiar ca as da lovitura de gratie. Iti soptesc de sus de aici 60db : viata e minunata, daa

Am nevoie de indrumare in fiecare dimineata, am nevoie de un stalp de 3-4m pe care sa fie desenat semnul inainte, fara ochiade inapoi. Poti sa plangi pe umarul meu, organismul meu are nevoie de saruri, ciclul apei in natura: tu plangi pe umarul meu -> eu scurg lacrimile intr-un borcan de 3 litri-> apoi fac ceai de pelin (ca n-am  scapat de reumatism) -> ma pis ceai (are aceeasi consistenta- poti sa-l bei sau direct sa-l arunci in wc are acelasi efect) -> trag apa din wc (care vine si ea pe alta parte tot din ciclul apei in natura) -> apa nimereste in rau si cam la 2km nimereste in filtrul fabricii de suc acidulat -> tu bei sucul acidulat -> te pisi suc acidulat ( are aceeasi consistenta- poti sa-l bei sau direct sa-l arunci in wc are acelasi efect) -> bla bla ajunge pana la urma in delta (nu , ca in delta e frumos) ajunge in mare ->pestii inghit apa -> pescarii mananca pestele -> arunca oasele la caine -> cainele are pureci se duce si se scalda la parau -> pe amonte se scurge in mare -> aici soarele atrage apa in nori cu sosele cu momele-> cumulunimbus trei benzi pe-o parte, trei pe alta -> si cand vine un curent de aer rece se ploua -> tu plangi pe umarul meu in schimb ploaia sterge urmele de lacrimi si eu nu stiu ca tu ai ochii plansi pentru cu vad ca esti sub ploaie -> bei cafeaua cu picaturi de ploaie si zambesti -> atunci se reflecta curcubeul

~ de Ramses3 pe Noiembrie 6, 2009.

9 Răspunsuri to “la inceput a fost si dupa aia s-a terminat”

  1. cu 30db la ureche intrebare: berea? berea face parte din ciclu apei in natura?

    Apreciază

  2. super tare videoclipul…sunt fan plm

    Apreciază

  3. la ce instrument canti acolo..in furtuna?

    Apreciază

  4. 100 de puncte ca virgula canti la saxofonul ala ruginit, din anul III din Agronomie

    Apreciază

  5. am descoperit de curand blogul tau, si intr-un cuvant mi-a placut, mai ales ca nu esti un blogger adevarat, nu te supara, dar nu esti. si asta o zc in sensul bun, ci in sensul ca nu te-ai umplut de basini (asta cred ca din cauza ca nu ai trafic :)), nu scrii despre ce mananci cum te speli sau ce-ai patit ieri in trafic, nu scrii sa te afli in treaba etc nu publici constant. sa nu strici blogul mai departe. succese

    Apreciază

  6. mie imi place ploaia.e ca si cum fac urinoterapie daca ma plimb prin ploaie?

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
