a murit JD Salinger

J.D. Salinger Time Magazine 15 September 1961 Cover Photo - United StatesImi pare foarte rau sa va anunt dragilor ca a murit JD Salinger, il stiti, ala care a scris „De veghe in lanul de secara” in principal, si altele dar putine publicate in secundar.

Oricum dati si voi un search pe google si o sa vedeti ce era de capul lui, si de ce imi place de el acu mai mult ( desi o sa gasiti asta la mine cam morbid) este ca el a promis sa nu mai publice nimic insa ca, citez: „Iubesc să scriu şi vă asigur că scriu cu regularitate. Însă scriu pentru mine şi vreau să fiu lăsat în pace în timp ce fac asta”, prin urmare ca acum dupa ce a murit se vor publica (aia cu drepturi de autor) o groaza de romane de-ale lui.

Desi il inteleg cand zicea ca, iar citez ca n-am ce face: „Publicarea unei cărţi este o violare gravă a intimităţii mele”.  A murit la 91 de ani.

Si vreau sa zic ca daca aveam bani m-as fi dus la inmormantare, dar promit ca daca trec prin New Hampshire o sa las un buchet de flori si pentru voi

~ de Ramses3 pe Februarie 2, 2010.

6 Răspunsuri to “a murit JD Salinger”

  1. a murit Jerome? sa-mi trag palme daca nu credeam ca asta a murit prin ’70, si e si unul dintre preferatii mei

    Apreciază

  2. Am citit si eu The cathcer in the rye din cauza ta :)), si sincer astept filmu’

    Apreciază

  3. ai fi tu Napoleon Bonaparte mah de le citesti pe toate, du-te, du-te..bah asta seamana cu tac’su lui Codin

    Apreciază

  4. R.I.P.

    Apreciază

  5. am citit de curand o carte pentru femei moderne, zic asta pentru ca desi mi s-a spus ca e carte pt femei, eu tot m-am incapatant s-o citesc si, da, nu mi-a placut : )), in care personajul principal avea un vis, sa ajunga la casa lui Salinger si sa ii strecoare un biletel in care sa ii spuna cat de mult il apreciaza.
    91 ani inseamna ceva si nu cred ca e omul care sa nu-si fi trait timpurile, asa ca sa se odihneasca in liniste🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
