caldura

–         era vara, asta tin minte, caldura multa, da multa caldura, si abtibildul ♥ lipit pe tricou in dreptul inimii chiar peste formula c=Q/mT, si care se incingea cand era mult soare si ma frigea

–         ma frigea, imi aduc aminte, si te-am intrebat ce inseamna formula aia, si ai ras, credeam ca nici nu stii. am pus mana pe  ♥ si avea ritmul batailor unei inimi.

–         unei inimi m-am confesionat si doar uneia, insa care nu avea incredere in mine. ♥ nu e intotdeauna la tine, o mai schimbi cu gandul cu luciditate. pentru prima oara inima invinge mintea

–         mintea romanului cea de pe urma nu te-a ajutat, la inceput, foloseam intotdeauna un H&K Mark 23, e suplu, usor si m-a ajutat tot timpul, e continuarea personalitatii mele.

–         personalitatii tale ii trebuia nopti intregi de antrenament, dar esti femeie, nu? esti facuta sa iubesti, nu? esti fiinta care a trecut peste linie

–         peste linie e liniste, e sange si dragoste, e transpiratie, sunt emotii, sunt melancolii, sunt compromisuri, e viata, e rutina, dar noi am mers pe aceasta cale.

–         calea razboinicului, calea bonsaiului strans in sarme sa creasca stramb, sa nu creasca, sa nu se elibereze, calea inchisa de rigori si strictete, calea aleasa de altii pentru noi, calea fara libertate

–         libertate, plaja, relaxare, barca, formula c=Q/mT, ♥, fluturi, inimi inaltate, senzatiii de cadere libera, nu mai inseamna pentru mine acum ce insemna cand eram atunci.

–         atunci omul se pastreaza ca entitate, nimic nu dispare din el, ramane acelasi si dupa mii de ani, are arhiva ADN-ului care ii lasa o variatie de la geniu la animal.

–         animal era si este si acum, crezi ca doar tu stii ce inseamna glontul de control, trebuie sa-si urmeze simtul, trebuie sa supravietuiasca, totul e doar supravietuire

–         supravietuire? acum nu mai e nevoie de supravietuire este vorba de incredere, este vorba despre incredere este vorba de incredere

–         incredere si ispita, nu i-am cedat si nu m-am eliberat de ea

–         ea esti tu

ne-am intins in pat morti de oboseala, m-am intors cu spatele la tine, si tu, calda si iedera m-ai tinut in brate, simteam caldura, simteam inima, simteam ca nu am de ce sa ma tem, simteam ca sunt un bebelus strans la piept. dupa o viata in care am dormit cu spatele la zidul rece si cu fata spre orice fel de pericol, simteam ca pot sa plang ca am atata incredere, de ce am atata incredere? simteam ca pot sa-mi destind fiecare parte a corpului, ca nimic nu are cum sa mi se intample, ca nu ai sa-mi faci niciodata rau, simteam caldura c=Q/mT

~ de Ramses3 pe Martie 17, 2010.

8 Răspunsuri to “caldura”

  1. „era un caine ca si mine” Malaparte despre Febo, cainele lui credincios…

    Apreciază

  2. ce dracu mah i-ai facut capu ala de zici ca e cel putin lord cu favoriti, si mai jos e killer…what my chicken?
    esti un sensibil coais! asta cu dormitul cu spatele la fatuca e testat, bai deci ai dreptate du-te-n plm

    Apreciază

  3. nu se intelege mah ala de sus ce plm are doua gloante’n chept, sau cum? ca din text sa-ntalajie ca tatu-i ghine?

    Apreciază

  4. @gaze bai eu cred ca malaparte asta e un besiktas, e printre putinii italieni care-mi plac in afara de michelangelo, da vinci, umberto eco si cristina del basso
    @zz> don’t rub my fish eggs
    @fornicarul pre numele lui gigel: tecstul si desenul nu intotdeauna tin de aceeasi tema sau idee, ca daca nu am grafician, ca-s sarac ai de curu meu

    Apreciază

  5. Foarte interesant

    Apreciază

  6. ce insensibili, nu au simtit si ei formula deaia, oameni rai…

    Apreciază

  7. helloooo!!!unde ai disparut mane?!

    Apreciază

  8. super tare mane, esti un pizdos

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
