geneza

cand m-a creat d-zeu a zis: sa fie asta aici de fata, bah si am fost, stii, ezact cum ma cunosti doar ca nu aveam par pe picioare. apoi a zis sa fie lumina, faza este ca atunci electricitatea era in floare, si eu eram mana lu’ dzeu si am apasat switch on si a fost lumina, bah. asta a fost miercuri.

luni, a scuipat d-zeu in palme. si a faurit pamantul in sase zile, iar a saptea s-a nimerit sa pice duminica si s-a odihnit d-zeu. intrebarea este cum facea d-zeu ca sa iasa ceva, stii? pocnea din degete, zicea ceva cuvinte magice, sau programa in C++, in vechiul testament d-zeu a zis si apoi apareau toate. Adica cel mai important a fost cuvantul, va dati seama ce vreau sa concretizez in toata povestea asta pe care am zis-o pana acuma si n-ati inteles nimic?

ideea e ca d-zeu, si aici nu as vrea sa blasfemiez, doamne pazeste si apara, insa nu vi se pare suspect ca d-zeu dupa alea sapte zile, gata – concediu. n-a mai ridicat un dejt. parerea mea e ca el de atunci sa tot faca la alte lumi, mai bune, stii? universul e infinit in plm, mai mult lung decat lat, si cum profesia lui este sa atotcreeze, lumile alea pe care le-a facut dupa ale noastre … cred ca-s mult mai misto. la un moment dat ma gandisem ca a noastra poate e a njpea lume creata, dar nu … chiar la inceput se zice: d-zeu a creat totul si i-a placut…tin sa-I multumesc din suflet ca ne-a creat dupa chipul si asemanarea lui, adica nu ne-a pus un cur in loc de cap si coaiele la talpa, chiar merci.

Intrebarea este: ce ne facem fetelor? lumea asa cum a fost creata nu mai poate fi recunoscuta de niciunul din cei care au trait pana acum, cred ca nici aia de acu 50 de ani nu ar mai recunoaste nimic. noi oamenii asemeni virusului in loc sa ne pastram o proportie de trai cu un echilibru de hrana pentru familia noastra, facem colonii si folosim toate resursele. suntem un virus? suntem vinovati? nu exista o mana pe tabla asta de sah care sa ne controleze, sa mute pionii si sa dea garde la regina?

Date initiale:

cuvantul, supravietuire, creare, omul, virus, credinta, apa …Aceste cuvinte care ne doare ca niste tag-uri la vreun blog sunt baza a tot ce crede omul despre istoria lui.  cine este omul, de ce omul nu este acelasi individ, de ce crede ca etnia, rasa sau religia are ceva a face cu toate acestea, de ce omul omoara om…nu aceasta e supravietuirea

2050 jumate de europa e inundata de apa sarata, dupa al patrulea razboi mondial, dupa ce puterile lumii s-au atacat reciproc cu bomba neutronica, nu au mai ramas decat cativa supravietuitori in conditiile in care apa potabila aproape ca nu mai exista si animale sau plante lipsesc cu desavarsire. bah, sa te prind atunci ca-mi dai in cap, cand cu chiu cu vai am supravietuit, si nu acum cand ma ghiftuiesc cu de toate si ma spal cu un volum de apa de-ar ajunge in 2050 la 253 de oamini…

Morala?

~ de Ramses3 pe Mai 6, 2010.

7 Răspunsuri to “geneza”

  1. Intervin offtopic, insa nu am gasit o adresa de contact: Sunt Mihaela Butnaru, scriu la bookblog.ro, poti afla mai multe despre mine de acolo sau de pe blogul personal. Momentan lucrez la un studiu despre comunicarea pe bloguri si am nevoie sa imi raspunzi la 16 intrebari despre blogging. Daca te intereseaza sa participi la acest studiu, trimite-mi un e-mail la adresa mihaela.butnaru[at]gmail.com si iti voi da toate detaliile. Participind poti cistiga, prin tragere la sorti, un premiu surpriza.

    Apreciază

  2. phahahahaha…face alte lumi mai bune..m-ai bagat la idei

    Apreciază

  3. morala? mie mi-a placut mereu greierele in locul furnicii’ asa ca morala „fabulei tale”…e ca tre’ sa gasit celelalte lumi clar si sa o taiem de aici!!!

    Apreciază

  4. d-zeu cand a scuipat in palme a creat oceanul planetar cu tot cu rechini, caluti de mare si ventuze, si cum nu avea unde sa faca pipi..de atunci in oceane si mari apa e sarata…

    Apreciază

  5. daca vrei te impusc eu pe gratis, da da-i si tu o cola, macar glontul sa mi-l scot

    Apreciază

  6. un prost nu se deosebeste de un intelept atata timp cat tace, si tu ai deschis gura🙂

    Apreciază

  7. baga si tu ceva funny ca demult n-am mai ras, am vazut in partea cealalta sa nu care cumva, da fara continuare, macar ceva, pt astia mai fideli

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
