4. degetul meu mic

Imi curge sange ca-n codru, auzi!! Lesin, moor aicea, mai da-mi niste ghiata, bah da nu vine odata salvarea aia, sa mor io ca poti sa mori si p’astia ii doare-n cur..Aoleu cat CAS le platesc si ei, dumnezeii si hristosii!!! Ahhh ce-as mai vrea sa lesin, oare cum e sa lesini.

….o panza de paianjen laptoasa de plastic caldut, o simt cuprinzandu-mi inima, mici tevi moi de cartilagiu se conecteaza la aorte directionand sangele din inima intr-o eprubeta enorma gradata, pe care cu ochiul mintii o vad pulsand crescand nivelul, simt cum nervi de aur care se incolacesc de dendritele mele producand un scurtcircuit mic imi produc o relaxare aproape totala, muschii sunt destinsi, iar creierul ca intr-un vid este lasat departe de peretii craniului, inspir si expir un amestec alb fluid asemanator fumului de tigara insa foarte gros, de consistenta laptelui… 

12H earlier

Ma priveste pe sub sprancenele-i stufoase a neincredere, apoi se uita la caine care se zbatea sa ma muste, sau sa scape din lesa: o sa-l chinui, ca te stiu eu. nu te teme ca nu musca, mai ai tigari d’alea cu filtru alb? …Iau doua ca tu mai ai. Eeh, cand eram ca tine, ..ai facut armata? Tac. Nu… bai tineretul in ziua de azi, hahaha, da nu te teme ca nu musca, asa zicea si al batran al meu, zice, si scuipa intr-o parte exact peste caine, care se scutura speriat, ca se schimba tineretu’ in ziua de azi de azi pe maini ca (ma gandeam ca o sa zica ca chilotii … de avioane) … tace. Isi aprinde tigara si ma trage de buzunarul tricoului spre el. Eu cand eram in armata stiam disciplina, ma imbracam in 45 de secunde, ma spalam dimineata cu apa rece pan’la bust, si cand m-am intors ce crezi ca am facut? A? Ezact, m-am apucat de bautura…rade marunt in barba si apoi zice, m-am facut viticultor bai! Faceam un vin, de te pisai dupa aia cam ce imbuteliaza astia de la odobesti, acuma. Sa nu-i dai branza sarata ca nu mananca, nu te teme ca nu musca, sa nu-i pui nisip, ca-l imprastie in toata casa, da sa-l scoti cam de doua ori afara, o data pe la 7 dimineata si odata pe la 7 seara, vezi sa nu-l lasi sa se incaiere cu altii. Era in armata un sergent, avea o mustata, ca de husar, si-o ingrijea si si-o pieptana de doua ori pe zi, avea el o cutiuta cu ceva vazelina, dracu sa-l ia, da nu te teme ca nu musca, asa face el, te iubeste, stiu eu, si se scula pe la doua trei noaptea sa se dea cu ea pe mustati, ca sa ia forma aia frumoasa, si intr-o noapte l-am pus pe un racan sa amestece in crema aia a lui o bucatica de vopsea argintie d’aia praf de vopseam gardul unitatii si rotile la BTR-uri, noi stiam dinainte ca va fi simulare de atac aerian pe la vreo 5 dimineata, adica timp nema pt spalat, d’apoi sa se uite in oglinda. mah a ras toata divizia de el vreo doua luni dupa aia, a dracu buna vopsea era aia, nu se spala nici cu motorina, a trebuit sa o rada. Rade vreo zece minute si uita la mine, apoi vazand ca am o spranceana ridicata in sus, imi face semn sa-i aprind si a doua tigare. Ii place foarte mult cartofii prajiti, dar sa nu-i dai mult, oricum mananca orice. Si pantofii? Nu Doamne fereste, e educat, ui la el, ingeras.Ingerasu se zbatea sa scape a dracu, si intr-un moment de neatentie simt ceva fierbinte pe picioru stang,  m-a pisat javra. E, asa face el sa te recunoasca. Dar sa stii, ca in prima saptamana trebuie sa te impui, sa stie cine e stapanul, chiar daca e pui, trebuie sa-l domini, altfel va ajunge sa creada ca el e cel mai mare, asa ca in primele doua luni trebuie sa-i arati cine-i cucos in casa, nu te teme ca nu musca. Incerc sa-i iau cureaua cainelui din mana. Dar se aseaza pe un gardut si isi imbraca lesa de genunchi. Cand s-a nascut prima mea fiica, am cinci fiici mah, tu esti insurat? Mormai…Eeh, stiu mah, esti tanar, te doare… nevasta-mea mi-a zis, stii ce ori eu ori Alfa! Alfa era cainele nostru, era copilul nostru, da nu musca, asa se joaca, e tare destept, ui la el, ingeras. Deja imi ziceam in gand: vedea-te-as manusi si gulere la Metro. Ei zi si tu ce sa fac, mi-era greu sa ma despart, da deh cand e vorba de copil, e altceva, zi si tu. I-am dat-o la un padurar, un vechi pretin de familie, ne aducea ciuperci, alune, chestii d’astea, stii ce-s alea manatarci, e, nici io nu stiu, hahaha, bah si cand peste doua zile, cine zgaraie usa, bah esti nebun, din valea prahovei a venit la bloc, tu-ti dai seama? Caine adevarat, a imbunat-o pe nevasta-mea, doar ca daca incepea copilu sa planga incepea sa urle si ea, a trebuit s-o dam, aveam un prieten chinolog, a luat-o el si a dus-o la o unitate de genisti, Alfa era dog german, am plans pe sub mana, cum s-ar zice, asa de mult tineam la ea, si nevasta-mea dar stii cum sunt femeile. Peste o saptamana ma suna un maior de acolo, zice ca sa vin sa o iau ca se teme, urla toata noaptea si nu mananca deloc, era trista, bah. Ma priveste iar asa pe sub sprancene si vad ca sufera asa cand imi povesteste de Alfa lui, strang si eu din buze a compasiune. Cand m-a vazut a inceput sa scheune de bucurie, cum numai un caine se poate bucura, se gudura, ma lingea, zic copilul meu drag. Am adus-o acasa, cand m-a vazut nevasta-mea cu ea sa lesine, se repezise spre debara si iesise de acolo cu doua geamantane, mormai ceva a surpriza, si-a pus mainile in cap , iar cainele s-a repezit la mine sa ma sfartece, fu fu, stai mars, nu-ti face nimic, pai si daca-i scot botnita? stai linistit, asa face el pe strada, cand esti acasa e ingeras, nu ti-am zis am uitat sa-l scot de dimineata, uite ii scot botnita, nu nu …fu fu waaaarhg!! Aaaaaa ma mananca!!!

16h later

pfoai, da ce patisi draga la dejtu asta? pai stii pentru rupturi nu aici! Doamna, d’apoi tu nu vezi ca-mi lipseste aratatorul, asta mezinul e asa de cand ma stiu. A, da chiar, dar unde va e degetul? Uite aici, ii zic si-i arat punga cu ghiata. Cum il vede lesina. Zic: azi nu e ziua mea norocoasa. A trebuit s-o car la mama si copilul, ca nu stiam unde e camera pentru lesinuri. Zic: ftui, bah asta lesina la chestii d’astea lejere, d’apoi cand vine un motocicilist, oare ce face?

~ de Ramses3 pe Septembrie 14, 2010.

13 Răspunsuri to “4. degetul meu mic”

  1. Later edit: doar stiti ca n-as cenzura niste tate, vreau sa stiti asta!

    Apreciază

  2. ce-mi statea pe limba: ca de ce ai cenzurat tatele🙂 da parca aveai toate dejtele sambata trecuta

    Apreciază

  3. ce rasa era cainele? l-ai luat pana la urma?
    ce s-a intamplat cu Alfa, te rog un later edit ceva despre soarta Alfei, nu ne lasa asa, nu meritam

    Apreciază

  4. mie spune-mi o vorba de motociclist:)

    Apreciază

  5. @ zuzu – poi da ca aveam deget de plastic
    @ exadaip – era ceva curterier, nu ma pricep la caini, nu l-am luat vrei sa-mi manance toate dejtele si asa am cioate la toate mainile
    @ vorba de motociclist vine asa: why drink and drive while you can smoke and fly and ..die

    Apreciază

  6. auzi da aia cu PET-ul de ce ai sters-o? era pe blogu asta sau celalaltu, ca nu mai tiu minte, aia era mult mai haioasa

    Apreciază

  7. chiar voiam sa te intreb de ce ai cenzura niste probablile super misto tate

    Apreciază

  8. Salut, misto blog, intra si pe la mine

    Apreciază

  9. tare asta cu motociclistul, tin minte cand veneam la tine in vizita (cand erai motociclist si tu :))stateau cu un mafiot si cu sinucigasul, te rog io acuma sa scrii si ceva despre episodul ala (dupa accident)

    Apreciază

  10. @ magreb ce cacat de mail ai ca imi vine failure …
    da mane, m-am gandit si eu sa spun povestea asta…dar inca nu m-am gandit la context.

    Apreciază

  11. gata s-a rezolvat…poti sa-mi trimiti.
    Deci contextul e ala ca la facultate…sau de fapt la colegiu

    Apreciază

  12. 🙂 pai si nu ai mai zis ce-ai facut cu ca catelul?

    Apreciază

  13. fente

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
