When I’m alone, I google myslef!

Desenu’ din imagine, ca sa nu iste dileme / trileme, suntem gasca costumata de revelion, only males. ala in pirat, cu sticla in mana, e subsemnatul

 

mori de grau – Nu, nu mori, dar poa sa-ti stea in gat

din ce sunt facute tigarile joint? – la un capat foc si scrum, la alt capat un nebun…glumeam, nu stiu d’astea, dac’as sti crezi ca as sta sa scriu..

giaca de chiele am, oleaca de bataie stiu – Mihaita, tu esti mai?

fragmente pt femei date dracu – Daca e fara virgula e Mircea Cartarescu. Daca e cu virgula e vreunu care invata textele pe de rost, si apoi ma injura

ce este frumusetea? – Umberto Eco nu e frumos sa furi, deja ai furat pentru Istoria frumusetii, ce mai vrei?

cum dai shut down organismului – Reteta proprie: te indopi cu chetamina, doua trei lingurite de hodrocodona, o canuta mica de lidocaina cu mac presat la rece, apoi iei doua liniute de acid lizergic amestecat cu pcp, toate astea se mesteca intr-un shaker pe jumatate cu ghiata

mi s-a strambat degetul! ce sa fac? – carpe diem, cum s-ar zice, acum esti unul de-al nostru

cum ne dam seama ca avem un deget rupt – Haideti domnu doctor intrati pe m.ortopedia.org

cum sa ma stabilesc in madeira – nu ti-o placea in Romania? Asculta aicea: ca sa nu pari suspect dintai te duci sa vezi daca vinul e asa cum se zice.

poze alb negru copii anii 60 – Pedofil, 28-30 ani, retro-daltonist

cati decibeli are un saxofon? – Buey, vecine, nu ti-a fast de ajuns ca ti-am facut guler din vioara, vrei sa-ti bag si un saxofon in fund?

am belit-o cu doua degete – vorba aia mai bine bogat si sanatos decat sarac si bolnav

cat de naspa e viata de corporatist? – Domnule CEO lasa-ti glume d’astea

top 100 de carti pe care sa le citesti pana la 30 de ani – macar pana-n 100 sa citesti 30

ce trebuie sa mananc cand sunt operata de apendicita ca sa ma cac – pai pt inceput niste kilograme de prune cu lapte dulce, apoi porumb cu cafea decofeinizata si la sfarsit niste castraveti cu ceai de susan

eu nu beau – Anonymous Alcoholics. Hi, my name is Ion, I have a drinking problem: I lie. Buna numele meu e Ion, eu nu beau, dar am o problema: pe Ilie.

zmeule, zmeule, vrajeste te singur – Fat Frumos in concediu

vomit sange – Bine ca nu vomiti ficatei

romania ca curu – din ce punct de vedere?

avantaje bere nefiltrata – Te si saturi pe langa ca te-mbeti ca porcu

cum sa scapi de degete strambe – Stii metoda slabitului instant? Iei o barda si mai sus de incheietura sa fie

ce inseamna cand un baiat te tine de degetul mic cu degetu mic – Ca vrea sa te farute

cum tin pumnul cand ma bat – mana dreapta tii degetele in forma de V, pentru victorie, si mana stanga in forma de U, de la unire

de ce exista un gust amar ca pelinul in gura mai ales dimineata – 1. Ai baut ca porcu’; 2. Esti roman; 3. Cum adica ca pelinul?

mi-am lovit tare degetul mic de la picior cu ce trece durerea? – Iti lovesti cu un ciocan degetul aratator, o sa uiti de al mic de la picior

totul despre trenurile din ucraina – ucraina e ca curu, vizitati romania

ce fac virginele cind li se parge –  se carpina si rad

pretul vietii din punct de vedere filosofic – De cand cu MasterCard-ul nu mai tine poanta asta

imagini cu desene cere sa le desenez la desen – Cam asa cum canta cucu, ca cam asa cantam si noi. jpeg

cine imi zice si mie de unde ii subwooferul straight-in – Vezi sub masa, e o cutiuta de tabla – acolo e, inauntru

imi amorteste fundul – un avantaj al berii nefiltrate, doar in romania

ochii ei priveau cu gingasie unul la altul – du-o la ORList, ca asa o sa ti se adreseze la dublu

joi erai pe prispa casi azi te-ai dus in pizda masii – d-zeu sa-l iepure

in plm am un carcel la gat – plm cu sare sau fara?

cum sa te dai pe derdelus cu punga – Bah asta e blog nu e emisiune How to!! tootz fata ta!

la pariu pe 100$ ca nu poti sa bagi un bec in gura si sa il scoti intreg –ecologic? ok ma bag bah Igor! stii cumva cat e dolarul acuma?

~ de Ramses3 pe Ianuarie 6, 2011.

20 Răspunsuri to “When I’m alone, I google myslef!”

  1. cata treaba au unii:)), nu spun cine.
    blogspot nu are ca si wordpress fantezia asta sa iti vezi cum te-au gasit fanii, sau nu stiu eu poate, are?

    Apreciază

  2. ba da are si el ceva…ca eu mai am un blog pe blogspot si stiu de acolo

    Apreciază

  3. si unii care este tonti cum mesteresc sa gaseasca? m-am tot uitat de mai multe ori…si am vazut alb…sa zica domnule aia dasteptii cum:p( un link sau ceva sa ma prind)

    Apreciază

  4. deci asa intri in Statistici -> Surse de trafic -> si acolo ai totul de-a fir a par…

    Apreciază

  5. sa traiesti

    Apreciază

  6. cum ne dam seama ca avem un deget rupt – prin comparatie, luam totporul de batut snitele si lovim cu putere, acelasi deget de la cealalta mana🙂

    cum tin pumnul cand ma bat – mana dreapta tii degetele in forma de V, pentru victorie, si mana stanga in forma de U, de la unire

    pai de ce? sa-i scoata ochii?

    ochii ei priveau cu gingasie unul la altul – tare🙂

    Apreciază

  7. aa deci m-am prins acu de la ce vine plmcs … bah sa faci si tu din asta un brand…gen cum e plm

    Apreciază

  8. da ar fi misteau, si la un moment dat vreun hipstar sa se trezeasca ba da de la ce vine cs-ul

    Apreciază

  9. recunosc eu am cautat aia cu – cat de naspa e viata de corporatist?
    =))

    Apreciază

  10. tu scrii despre degete rupte? cum ajung astia toti la tine
    la faza cu gustul amar in gura dimineata e de la fiere. si e pe bune , se invata la semiologie

    Apreciază

  11. @ gogudelagaze: pfoai, poi tu… care esti VP junior cu salar de CRO + bonuri de masa, nici nu ma mira, ai masina de la firma, telefon de la firma, si muhahahahaha ai si pretena de la firma (Miruna, pe aceasta cale imi cer scuze, asta doar in caz ca citesti blogul)

    Apreciază

  12. @mihai: nu ..eu rup degete…am foarte multa experienta …cu degetele mele..insa pot imparti aceasta experienta
    nu, nu e adevarat, gustul amar in gura e din cauza ca esti roman, uite intreaba un ungur sau un francez.
    nu, la semiologie te invata despre oameni ologi de un picior, adica nu de amandoua, adica semiolog (desi semiolog este si un profesionist in semiologie, ologie, sexologie etc)

    Apreciază

  13. pai coais nu tu telefon, nu tu feisbuk, pai tu unde esti mah? macar aici intri? da si tu un tir

    Apreciază

  14. n-am platit facturili

    Apreciază

  15. Vai, utilizatorii noștri de internet chiar fac cele mai dubioase căutări! Credeam că doar eu am căutări pe blog de genul „ce fac virginele cind li se parge” sau „imagini cu desene cere sa le desenez la desen”.

    Apreciază

  16. @ Doru: indeed oricum noroc ca eu pe blogul asta nu scriu prostii ca si-a tras net taica-miu..ca altfel cred ca nimereau aici de la zoonecrofili in jos.

    Apreciază

  17. Imi plac desenele, sa mai faci.

    Apreciază

  18. 🙂 yes, sir!

    Apreciază

  19. man, am vazut desenu asta si pe feisbuk, si acu am inteles :)) tare!!!

    Apreciază

  20. mi-am luat vopsele ieri de la hornbach, sunt acrylice, ca alea de ulei sunt cam scumpe pt buzunarele mele rupte… te astept pe la mine sa facem panza aia mare

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
