0-18…o copilarie perfecta

… am avut o copilarie fericita, ce sa zic fericita, extraordinar de fericita, e ca si cum stiam dinainte ce-o sa fiu si deja radeam de ce-o sa se intample. Ca da, eu de mic am ras de toate, la propriu, faceam pe mine de ras, ca inainte nu erau pampersi – radeam de jucariile alea zanganitoare, sau de mama si tata care pelticeau si gangureau ceva intr-o limba necunoscuta, sau de sora mea si verisoarele mele care ma carau in brate pan’la 3 ani si se jucatu cu mine de-a doctoru, bagand in mine zeama de pepene verde cu seringa sau pisand fel de fel de valium-uri si prafuri expirate gasite pe la gunoi, de credea mama ca am hipertensiune arteriala  de la cat sange imi curgea pe urechi. Am fost marcat de ras. Mama credea ca e din cauza laptelui ca dupa ce fuma ea ajungea canabidolu in lapte, da doctorii au linistit-o, cica sindromu asta a aparut asa dintr-odata la inceputu anilor ’80 doar la mine.

Cand am crescut ca altii intr-un an, am inceput sa rad de astia de la gradinita:  unii nu puteau vorbi deloc, altii nu pronuntau r (latuşca sau unii nu puteau pronunta EULIBOL 3M deloc), t (laşuşca sau şranzacşie ), s (caşierie), c (tontabilitate), iar altii in general faceau pe ei, categorii de treaba mica, mare, mijlocie. Apoi mi-am permis sa rad de educatoare:

          jocul ala cu capitalele, il stii?

          nu, zic eu, cum e?

          pai eu zic o capitala, cu litera cu care se termina tu trebuie sa spui alta capitala

          ok, Moscova!

          Amsterdam!

          Moscova!

          Amsterdam!

          Moscova!

Era frumos la gradinita, te culcau, te hraneau, te spalau cred, iti spuneau povesti, viata – nu faceau abolutamente nada, tin minte ca acuma partea cea mai importanta a povestii “Printesa Adormita” – “…. cu sarutul eu zic sa mai asteptam, zise Fat Frumos, dandu-se jos de pe Printesa Adormita…”, frumoasa poveste, personal m-a inspirat mult. Dar de lenes, eram foarte lenes, tin minte ca eram asa de lenes, ca ma sculam mai de dimineata, doar ca sa am mai mult timp in care sa stau degeaba.

Ok, hai sa taiem chestia asta melodramatica cu copchii. Sa trecem la scoala, cand ma formam ca barbat – in devenire..de ex clasa 5, cand profa de chimie, a inceput sa ne faca experimente chimice, combinand substante rosii cu d’alea verzi din care ieseau d’alea portocalii, noi am crezut ca e vrajitoare si i-am dat foc, a doua zi nu ne-a parat la director, apostrofandu-ne: cum ati putut! cand cea mai frumoasa stiinta este …chimia – tipam eu din spate, in casti cu Yellow submarine!

Iar la ora de religie, proaspat tanar anarhist, cand ma intreba preotul ala daca credem in d-zeu, ii raspundeam sigur: nu cred in ceva ce nu vad si pe care nu pot sa-l ating, la care el imi raspundea: bah, tu creierul tau il vezi? Oricum de la profa de biologie care ne ura pe fata, am inteles adevarul crud despre geneza noastra: bah, noi humanii, suntem niste ratati, iti dai seama noi am fost maimuta aia proasta si neindemanateca care nu a reusit sa invete sa se catere in copac.

Il tin minte si pe tata, ma prindea cu caietul de note plin de doi: – vino-nca mah derbedeule, de ce ai doi la toate obiectele, numa la geografie nu, iti place geografia? si il apuca rasul cand ii spuneam ca doar la geografie nu m-au intrebat inca. Oricum in anul ala l-am bucurat pe tata, i-am spus ca am negociat prelungirea contractului pe clasa 5-a pe inca un an.

Sau profa de educatie fizica care ne punea probleme matematice, daca volumul apei in piscina scolii este de 400L dimineata, dupa ore este de 405L, voi aveti rusine mah magarilor sau nu aveti? Sau mai tineti minte cand profa de biologie ne punea sa facem ierbar:

          strangeai iarba, o uscai, o aduceai profei, iti punea 10 – simteai asa o fericire, ce viata… si acuma:

          strangi iarba, o usuci, si … asa o fericire, fara profa, fara 10, ce viata…;

Ehh viata, mai tii minte pubertatea, tii? perioada de tranzitie cand treceai de la baietel la barbat, cand era canicula si nu stiai cu ce sa te racoresti cu o bere sau cu o inghetata. Si fetele ahh fetele, cand le intrebai cand s-au indragostit prima data, ziceau la 15, si cand le intrebai cand s-au indragostit a doua oara ziceau la 15:30. Ce stiam eu atunci despre femeie – acea fiinta gingasa si fara aparare, din mainile careia nu ai scapare. Varsta aia cand mama l-a chemat pe tata si i-a zis sa discute cu mine despre viata sexuala, iar tata foarte revoltat ca de ce el trebuie sa discute, nu stia cum sa inceapa si mama i-a sugerat: ”incepe cu albinutele si florile”, iar tata emotionat m-a luat de-oparte si mi-a zis:

          Fiule, mai tii minte cand am fost noi doi anul trecut la bordel? Ee, tot asa fac si albinutele !

Ok, sa lasam chestiile astea cu prima dragoste si prima data.

Cand am dat la facultate, de fapt cand am plecat de acasa am plecat dintai la liceu

Sau petrecerile din studentie, ce mai radeam atunci, eram cel mai bun organizator: – Serbane, adu bautura, avem aici o groaza de fete! – Dane, adu si tu niste fete, ca avem aici bautura – sa te-neci! si varianta de rezerva: – Veniti, avem 10 sticle de vodca si 10Gb de femei!

Studentie – nu ma mira deloc ca rimeaza cu betie, nu stiu azi cum e, dar pe vremea mea se bea asa de mult ca pana si cartelurile de droguri columbiene erau ingrijorate de cresterea alcoolismului printre studenti. Radeam si in studentie cand veneau martorii lui Iehova si ne ziceau: Biblia te invata sa-ti iubesti aproapele, iar eu le raspundeam: – da, insa Kama Sutra ne invata cum! Ce e drept e drept, in studentie incepi sa te conturezi ca om, ca personalitate si ca si caracter, nu cei sapte ani de acasa, nu scoala, liceul, morala parintilor – nu, ci anume perioada studentiei…exceptia a fost in cazul meu, eu m-am conturat ca copil…

 

Later Edit: imi pare rau, dar n-am facut un desen la tema ca n-am timp, si l-am pus p’asta

~ de Ramses3 pe Martie 4, 2011.

10 Răspunsuri to “0-18…o copilarie perfecta”

  1. “…. cu sarutul eu zic sa mai asteptam, zise Fat Frumos, dandu-se jos de pe Printesa Adormita…” – hihihi perversule..cum iti permiti sa deformezi ditai basmu’?

    Apreciază

  2. STRNAGEAM IARBA, O USCAM…O FUMAM, CE VIATA

    Apreciază

  3. we were the awesomeness lads

    Apreciază

  4. auzi, sa nu uiti sa pui un desen.
    bah da jumate din textele de aici mie deja mi le-ai relatat pe viu, unde e aici respectu’. Adica ce e cu rasismu asta, altii citesc numai prospatura si eu citesc chestii deja rasuflate?

    Apreciază

    • da mah, da tu ai onoarea sa stii totu dinainte, tu deja poti sa iei bani din pronosticuri, gen 100 RON ca urmatorul post va fi despre bentley-ul lady D

      Apreciază

  5. 1.probleme cu ochii nu ai avut cand erai mic? ei afla ca unii au avut si le e greu inca… si se chinuia saracii sa urmareasca un font atat de mic😛
    2. Ai putea sa folosesti drept CV oficial, ai incercat sa vezi cata bucurie pe stimatu’ angajator?

    Apreciază

    • n-am avut dar mi-am pus lentile d’alea de binoclu la ochelari 8 cu 32..acu fac legatura, ca de curand imi pare ca la cantina astia imi pun portie tripla (dar numa satur), imi dau salariu mare (dar nu-mi ajunge), si toate fetele au sani siliconati ..
      dar incearca CTRL scol sa maresti🙂

      Apreciază

  6. asa cu CTRL deci se maresc lucrurile, uite muream frustrata:))

    Apreciază

  7. haha puteai sa alegi si:
    – Istanbul
    – Lipoveni
    – Istanbul
    – Lipoveni
    misteau!

    Apreciază

  8. nu stiu cum mi-am amintit acuma ca pe educatoarea mea o chema Lubenitza.

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
