top 250 filme de vazut
Lista de filme pe care eu le consider bune si pe care le recomand fara rusine si pe care bineinteles le-am vazut, lista contine denumirea in limba orginala sau in engleza. Bineinteles ca e o lista facuta cam in graba si scapa filme foarte bune, desi sper sa le descopar la timp si sa le introduc, de asemenea lipsesc desenele animate pe care am hotarat sa nu le pun aici pt ca intra la alta categorie. Filmele nu au o ordine in afara de primul pe care-l consider cel mai bun film pe care l-am vazut vreodata. Nu este o lista dupa imdb.com filmele de acolo sunt votate de publicul larg, de public poate ahtiat dupa efecte speciale sau actori celebri, si care la unele filme exceptionale au dat rank mic.
- The Shawshank Redemption – 1994
- The Godfather I- II -III
- The Lord of the Rings I-II-III
- In Bruges – 2008
- The Dark Knight – 2008 + The Dark Knight Rises 2012
- Schindler’s List – 1993
- The Matrix – 1999
- Fight Club – 1999
- Musa – 2001
- The silence of the lambs – 1991
- The usual suspects – 1995
- Casablanca – 1942
- The Miller’s Crossing – 1990
- Forrest Gump -1994
- Layer Cake – 2004
- Lock, Stock and Two Smoking Barrels – 1998
- Saving Private Ryan – 1998
- 300 – 2006
- Warriors of Heaven and Earth – 2003
- Ocean’s Eleven – 2001
- Snatch – 2000
- O Brother Where Art Thou? – 2000
- Confessions of a dangerous mind -2002
- Le fabuleux destin d’ Amelie Poulain – 2001
- Memento – 2000
- La cite des enfants perdus – 1995
- Delicatessen – 1991
- Twelve Monkeys – 1995
- One Flew Over the Cuckoo’s Nest – 1975
- Leon – 1994
- American History X – 1998
- Taxi Driver – 1976
- OSS 117: Le Caire nid d’espions – 2006
- Minority Report – 2002
- Se7en – 1995
- The thin red line – 1998
- The Departed – 2006
- Terminator 2 – 1991
- The Pianist – 2002
- Reservoir Dogs – 1992
- Eternal Sunshine of the Spotless Mind – 2004
- Kung Fu Hustle – 2004
- Hable con Ella – 2002
- The Italian Job – 2003
- The English Patient – 1996
- The Prestige – 2006
- The Proposition – 2005
- Flammen und Citronen – 2008
- This is England – 2006
- Seraphim Falls – 2006
- The Crouching Tiger, Hidden Dragon – 2000
- La Mala Education – 2004
- The Passion of the Christ – 2004
- Brokeback Mountin – 2005
- The Good Shepherd – 2006
- Requiem for a Dream – 2000
- Gladiator – 2000
- Kill Bill: Vol1, Vol2
- Children of Men – 2006
- Spy game – 2001
- The House of the Flying Daggers – 2004
- La vita e bella – 1997
- The green mile – 1999
- Erin Brockovich – 2000
- The Truman Show – 1998
- Constantine – 2005
- Red Cliff – 2008
- Apocalypto – 2008
- Good Will Hunting – 1997
- The Bourne Identity / Supremacy / Ultimatum
- The Hours – 2002
- Red Dragon – 2002
- Blow – 2001
- Goodfellas – 1990
- Hero – 2002
- Braveheart – 1995
- Casino – 1995
- Waterworld – 1995
- Gandhi – 1982
- Syriana – 2005
- Philadelphia – 1993
- Seven samurai – 1954
- Vanilla Sky – 2001
- Un long dimanche de fillancailes – 2004
- Legend of the Fall – 1994
- Black Cat, White Cat – 1998
- Cidade de Deus – 2002
- El labirinto del fauno -2004
- Trainspotting – 1996
- Van Helsing – 2004
- Lucia y el sexo – 2001
- Die Falscher – 2007
- Batman Begins – 2005
- Monster – 2003
- No Country for Old Men – 2007
- Donnie Darko – 2001
- Jackie Brown – 1997
- Empire of the Sun – 1987
- Dances with wolves – 1990
- The curious case of Benjamin Button – 2008
- Le scaphandre et e papillon – 2007
- Big Fish – 2003
- Crush – 2005
- True romance – 1993
- Four Rooms – 1995
- Things to do in Denver when you are dead – 1995
- Turetskiy Gambit – 2007
- The Aviator – 2004
- Good Morning, Vietnam – 1987
- Million dollar baby – 2004
- Looper – 2012
- The Jackal – 1997
- Argo – 2012
- Colateral – 2004
- Skyfall – 2012
- Ray – 2004
- Barfuss – 2005
- A clockwork orange – 1971
- Hotel Rwanda – 2004
- Tears of the Sun – 2003
- Sin City – 2005
- Jeux d’enfants – 2003
- El maquinista – 2004
- A home at the end of the world – 2004
- Being John Malcovich – 1999
- The Butterfly Effect – 2004
- Three Kings – 1999
- Svolochi – 2006
- Fearless – 2007
- Seven Years in Tibet – 1997
- Meet Joe Black – 1998
- Lola rennt – 1998
- The Legend of 1900
- Dogville – 2003
- Broken Flowers – 2005
- Magnolia – 1999
- Hard Candy – 2006
- Life of Pi – 2012
- Volver – 2006
- Modigliani – 2004
- Girl with a pearl earring – 2003
- V for Vendetta – 2005
- The Warlords – 2008
- Babel -2006
- Ostrov – 2007
- Seven Pounds – 2008
- Captain Alatriste – 2006
- Slumdog Millionaire – 2008
- The Shining – 1980
- Her – 2013
- Inglorious Basterds – 2009
- Utomlyonnye solntsem – 1994
- From dusk till dawn – 1996
- The Assasination of Jesse James by the Coward Robert Ford – 2007
- The Devil’s Advocate – 1997
- Che: Part One, Part Two
- Butch Cassidy and the Sundance Kid – 1969
- Underground – 1995
- Finding Forester – 2000
- Dallas Buyers Club – 2013
- Royal Tenenbaum – 2001
- Max Manus – 2008
- Interview with a vampire – 1994
- Gangs of New York – 2002
- In the name of the father – 1993
- Good noght and good luck – 2005
- There will be blood – 2007
- Titanic – 1997
- Road to perdition – 2002
- Todo sobre mi madre – 1999
- The Good, The Bad and the Ugly – 1966
- Zwartboek – 2006
- The Notebook – 2004
- Phone Booth – 2002
- Ben Hur – 1959
- Harry Brown – 2009
- Oci Ciornaie – 1987
- Lawrence of Arabia – 1962
- The Untouchables – 1987
- Confidence – 2003
- The lost city – 2005
- Leatherheads – 2008
- The Good German – 2006
- Black Hawk Down – 2001
- Rescue Dawn – 2006
- I am Sam – 2001
- The Big Lebowsky – 1998
- Letters from Iwo Jima – 2006
- Der Untergang – 2004
- The Traitor – 2008
- The Bunker – 2001
- Gone Girl – 2014
- The Revenant – 2015
- Frida – 2002
- 21 grams – 2003
- Vicky Cristina Barcelona – 2008
- Black Swan – 2010
- About Schmidt – 2002
- Cassandra’s Dream – 2007
- Ronin – 1998
- Amistad – 1997
- Heat – 1995
- 25th Hour – 2002
- Kingdom of Heaven – 2005
- The Pursuit of Happiness – 2006
- Cast Away – 2000
- Milk – 2008
- Munich – 2005
- Bone Tomahawk – 2015
- The Watchmen – 2009
- The Fighter – 2010
- Andrey Rubliov – 1966
- The Last King of Scotland – 2006
- American gangster – 2007
- 3:10 to Yuma – 2007
- RocknRolla – 2008
- Atonement – 2007
- The Reader – 2008
- I served the King of England – 2006
- Number 23 – 2007
- Closer – 2004
- Mar Ardento – 2004
- The Game – 1997
- Inside man – 2006
- Rounders – 1998
- Maverick – 1994
- Crash – 2004
- The Road – 2009
- Inception – 2010
- Gravity – 2013
- Biutiful – 2011
- American Hustle – 2013
- The King’s Speech – 2010
- Middle Men – 2010
- 12 Angry Men – 1957
- Scent of a woman 1992
- Shinobi – 2005
- Cloud Atlas – 2012
- The Girl with the Dragon Tattoo – 2011
- Black Swann – 2010
- 12 Years a Slave – 2013
- Mad Max: Fury Road – 2015
- The Grand Budapest Hotel – 2014
- Silver Lining Playbook – 2012
- The Dark Knight Rises – 2012
Pai bah tu ai cetit suti di carti, ai vazut suti di filme, cati ani tu fratzica?
ApreciazăApreciază
Mihai L. said this on septembrie 21, 2009 la 3:14 pm |
Dar tu de cati ani nu ai mai dat pe la scola mai „fratzica” ?
ApreciazăApreciază
Anna said this on mai 31, 2015 la 12:19 am |
Vad ca-ti plac asiatii si esti fan tarantino…baga mare
ApreciazăApreciază
gogudelagaze said this on septembrie 21, 2009 la 3:19 pm |
@ mihai am bah, cam cat ai tu minus 4 beri
@ gogudelagaze m-ai prins
ApreciazăApreciază
Ramses3 said this on septembrie 21, 2009 la 3:22 pm |
Betivule… filantropica ai vazut?
ApreciazăApreciază
Alex said this on septembrie 21, 2009 la 4:19 pm |
da mah … da zi-mi acum un film care nu merita si-l bag p’asta 🙂
ApreciazăApreciază
Ramses3 said this on septembrie 21, 2009 la 10:09 pm |
Update cu filme pe care le-am uitat dar care sunt foarte bune.
201. American gangster
202. 3:10 to Yuma
203. RocknRolla
204. Atonement
205. The Reader
206. I served the King of Scotland
207. Number 23
208. Closer – 2004
209. Mar Adentro
210. The Game – 1997
211. Inside man – 2006
212. Rounders – 1998
213. Maverick – 1994
ApreciazăApreciază
Ramses3 said this on septembrie 22, 2009 la 11:39 am |
Foarte interesante filmele tale. Propun The Fountain. si la numarul 206. I served the King of England nu Scotland
ApreciazăApreciază
Carolina said this on octombrie 1, 2009 la 8:16 am |
boondock saints (prima parte pt ca 2 este prost)
Foarte tare blogul, l-am adaugat la mine in roll.
Keep up the good work!
ApreciazăApreciază
Marius said this on februarie 22, 2010 la 12:13 am |
ai pus terminator inainte de reservoir dogs si mai departe nici nu ma mai pot uita.
ApreciazăApreciază
femmeletale said this on martie 1, 2010 la 11:24 pm |
pai nu sunt in ordine ..ultimele cinci sunt mai bune decat jumate din lista 🙂
ApreciazăApreciază
Ramses3 said this on martie 3, 2010 la 11:56 am |
J’apprécie c’est vraiment un blog intéressant.Comme nous savons tous à propos de la popularité de plaisir jeux et le jeu de jeux de casinoest le meilleur moyen de gagner de l’argent en ligne et source de divertissement
ApreciazăApreciază
jeucasino said this on aprilie 2, 2010 la 9:35 am |
214. Avatar 2010
215. Inception 2010
216. Brokeback Mountain 2005
ApreciazăApreciază
gogudelagaze said this on ianuarie 10, 2011 la 3:15 pm |
Very informative post. Thanks for taking the time to share your view with us.
ApreciazăApreciază
cialis erfahrungen said this on ianuarie 29, 2012 la 5:32 pm |
you’re welcome
ApreciazăApreciază
Ramses3 said this on februarie 6, 2012 la 1:28 pm |
Good day I am so glad I found your webpage, I really found you by accident, while I was researching on Yahoo for something else, Nonetheless I am here now and would just like to say cheers for a incredible post and a all round thrilling blog (I also love the theme/design), I don’t have time to look over it all at the moment but I have book-marked it and also added your RSS feeds, so when I have time I will be back to read more, Please do keep up the great work.
ApreciazăApreciază
bielizna said this on februarie 1, 2012 la 9:34 pm |
ok man, see you around
ApreciazăApreciază
Ramses3 said this on februarie 6, 2012 la 1:28 pm |
De mai adaugat:
222. Black Swan 2010
223. True Greet 2010
224. Kill the Irishman 2010;
225. The social network 2010;
226. Alice in Wonderland 2010;
227. The Ghost Writer 2010;
228. Shutter Island 2010;
229. The Legend of Guardians 2010; (desen animat)
230 The Green Hornet 2011;
231.
De curand am mai vazut cateva filme sa zicem demne de mentionat:
– In time 2011;
– War Horse 2011;
– The Whistleblower 2010;
– 127 Hours 2010;
Sf de 2011 se pare ca a fost productiv, nu am vazut o groaza de filme, si cred ca voi mai completa la top, pana devine ca la imdb TOP 250 🙂
ApreciazăApreciază
Ramses3 said this on februarie 2, 2012 la 10:30 am |
hello. faina selectie de filme, cateva nu le-ai mentionat, dar le poti lua ca propuneri, in cazul in care nu le stii deja:
scent of a woman
samsara
shinobi
the hangover 1- una din cele mai bune comedii din ultimul timp.
nu stiu daca ai vazut „okuribito”.l-am tot cautat pe net dar nu am avut timp sa il descarc.spor la postari.love your writing style 😉
ApreciazăApreciază
Cris said this on februarie 12, 2012 la 1:39 am |
Hello,
da intr-adevar filmele mentionate merita introduse, insa chiar daca Hangover e tare, nu prea am bagat aici comedii. Cred ca o sa fac un top aparte. 🙂
Multumesc
ApreciazăApreciază
Ramses3 said this on februarie 13, 2012 la 10:33 am |
This is the right blog for anybody who needs to find out about this topic. You understand a lot its nearly hard to argue with you (not that I actually would need…HaHa). You definitely put a brand new spin on a subject thats been written about for years. Nice stuff, just great!
ApreciazăApreciat de 1 persoană
directoare web said this on aprilie 20, 2012 la 4:39 pm |
Great post at top 200 filme de vazut fragmente rupte. I was checking continuously this blog and I’m impressed! Extremely useful info particularly the last part 🙂 I care for such info much. I was seeking this certain info for a long time. Thank you and good luck.
ApreciazăApreciază
dududukkkkkkk said this on iunie 21, 2012 la 8:48 am |
vezi ca e „Mar Adentro” corect, nu „ardento”, cum scrisesi tu 🙂 Brokeback Mountain e trecut de doua ori…in rest, n-ai gusturi rele
ApreciazăApreciat de 1 persoană
b31rose said this on septembrie 19, 2012 la 9:45 am |
Frumoasa lista insta te`as sfatui sa le aranjezi in ordinea anilor ( Daca ai timp suficient sau rabdare ) pentru ca vizitatorii sa se poate orienta si dupa ani ( In caza ca unii vor doar 2005+ etc ) Good joob si succes in continuare !
ApreciazăApreciază
LeX said this on ianuarie 31, 2013 la 10:30 pm |